[Talk-lt] Pakelės miestelių žymėjimas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Apr 8 07:34:38 UTC 2010

Sveiki

2010 m. balandžio 8 d. 09:17, Mantas rašė:
> Dėl nutolusių nuo kelio miestelių, manau reikėtų dėti tašką, ten kur tas
> miestelis turi būti ir taip palikti, nei bandyti automatizuotai dėlioti
> kažkokius ženklus..

  Beje, kažkada buvau pas latvius užmatęs, kad jie sužymi
"nuvažiavimus" nuo kelio. Tada kas nors, kada nors vėliau gali realiai
ten pasukti ir pravažiuoti visą kelią. Taipogi lengviau galima vien
žiūrint į žemėlapį pasakyti "trečias posūkis už Baibalių".

P.S. Miesto/miestelio ribos kelio atžvilgiu, kaip suprantu, žymimos
atitinkamais kelio ženklais.

--
Tomas Straupis