[Talk-lt] Piliakalniai

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Aug 4 11:27:07 UTC 2010

On 2010.08.04 13:04, saimhe wrote:

>  Punios piliakalnį kadaise žymėjau taip:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=54.51248&lon=24.09243&zoom=17&layers=M
>  tourism=viewpoint
>  name=xxx
>  natural=peak
>
> ...kadangi aplinkoje visai neblogai išsiskiria, o man, kaip turistui,
> tokios
> vietos aktualios nebent panoramomis :)
>  Aido pasiūlymas atrodo neblogai. Pakeičiau. Žiūrėsiu, kaip surenderins.

Uj, išgasdinai! Perskaičiau „Pakeičiau“ ir supratau, kad tourism tagus
nuimliojai. Net patikrinti nubėgau. Gerai, kad jie liko. Aš esu abiem
rankom už tai, kad tos trys pasiūlytos žymės būtų kombinuojamos su
tourism=viewpoint, tourism=atraction ir kitais, kurie tinka konkrečiu
atveju.

Dėl natural=peak galima diskutuoti, nes piliakalniai (bent kai kurie) ne
visai natural, bet jei man_made=peak nėra, tai tiek jau to.

O dėl surenderinimo, tai aš kol kas nesitikiu, kad kas nors pasikeis,
nes hill_fort dar nėra į MapFeatures pakliuvęs dalykas (gal klystu).
Norint žymėjimo, sakyčiau, kad reikia nupaišyti ikonėlių ir pasiūlyti
projektui (kam dramblys ant rankos nebuvo užlipęs? ;-)

--
Aidas Kasparas