[Talk-lt] savaitės statistika

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Aug 11 08:04:24 UTC 2010

Laba diena

2010 m. rugpjūtis 11 d. 09:38,  rašė:
> Kaip manot, ar verta skaičiuoti tokius dalykus, kaip savaitės
> naudingiausi, naujų taškų/kelių kiekiai ir t.t.?

  Na, tikriausiai toks sąrašas turėtų motyvuoti tiek viršuje esančius
(„woohoo, kaip pavariau“), tiek ir žemiau esančius („oho, kaip jie
padirbėjo, juk ir aš galiu taip“). Tai lyg ir gerai (lyg ir nėra
demotyvatorių, lyg ir neturėtų niekas pagalvoti „vaje, aš taip vis
tiek niekada nepavarysiu, tai geriau ir nepradėsiu“).

  Dėl dažnio, nežinau, ar reikia kas savaitę rašyti, nes gausis labai
netolygūs rezultatai. O tokie rezultatai tikriausiai nelabai ką rodys,
tai ir nebus nei kažką indikuojantys, nei įdomūs. Plius tai gausis
automatiniai laiškai. Taigi siūlyčiau siųsti kas sakykim mėnesį (arba
dėti kur nors internete, nes gal yra žmonių, kurie nemėgsta
automatinių techninių statistinių laiškų).

P.S. Manau dauguma bent jau viršuje esančių yra pirmoje vietoje
statistikoje, skaičiuojamoje pagal JIEMS svarbius kriterijus :) T.y.
kažkam labai svarbu sakykim „turn restrictionai“, tai jis juos ir
paišo. Kadangi koncentruojasi ties jais, tai tikėtina yra lyderis.
Kitam svarbu miškų keliukai aplink Džiuginėnus, jis vėlgi yra jų
paišymo lyderis. Trečiam svarbu miškiukai, ežeriukai ir pan, ir jis
IRGI yra lyderis :-D Visi malačiai, visi puikūs, visi dirba
geriausiai! Che che :)

--
Tomas Straupis