[Talk-lt] Bendrieji planai tesinys

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Aug 16 14:16:41 UTC 2010

2010 m. rugpjūtis 16 d. 16:16, Albertas Agejevas rašė:
> Nugi gražuma!  Įdomu, kur tie darbštūs entuziastai, kurie Google
> Mapsus perpaišinėjo!  Tiesiog imam ir perpaišinėjam viską namukų ir
> kiemų įvažiavimų tikslumu!  Dar ir žemės paskirtys nurodytos.

  Čia irgi norėtųsi priminti tą patį Palangos bendrojo plano variantą.
T.y. kad nereikia paišyti iš bendrųjų planų aklai. Reikia bent jau
daugmaž ŽINOTI, kokia situacija yra žemėje. Bendruosiuose planuose YRA
KLAIDŲ (kaip tai ir beatrodytų keista ir neįtikėtina).

  Man savo kanalais pavyko gauti žinių, kad gero gabalo bendrųjų planų
neskubama publikuoti, nes šiuo metu ruošiami esminiai jų atnaujinimai.

P.S. Labai daug sujudimo, žinių, planų ir skirtingų nuomonių
paskutiniu metu. Tai gal visgi pabandom kur nors bent jau vilniečiai
susitikti? Ketvirtadienio vakarą? Kokiuose nors Bermuduose (nes ten
galima atvažiuoti tiek mašina, tiek dviračiu ir yra centre)? Suprantu,
kad visų surinkti tikrai nepavyks, tai jei atsirastų bent dar du-trys
galintys - būtų galima susitikti.

--
Tomas Straupis