[Talk-lt] Peticija?

Paulius Zaleckas paulius.zaleckas at gmail.com
Thu Jul 8 08:50:20 UTC 2010

Paskaitinėjau ir aš tą įstatymą... ir mane labai sudomino:

IX SKYRIUS
KARTOGRAFINĖS IR GEODEZINĖS MEDŽIAGOS AUTORIŲ TEISIŲ APSAUGA IR
KARTOGRAFINĖS IR GEODEZINĖS MEDŽIAGOS NAUDOJIMO TVARKA

27 straipsnis. Kartografinės medžiagos autorių teisių apsauga

1. Atliekant valstybinius geodezijos ir kartografijos darbus sukurtos
geodezinės ir kartografinės veiklos produkcijos (geodezinių tinklų,
žemėlapių, erdvinių duomenų rinkinių, aerofotografinių nuotraukų ir
kitų) autoriaus išimtines turtines teises turi Lietuvos Respublika.
Geodezinės ir kartografinės veiklos produkcija visiems naudotojams
teikiama neatlygintinai, išskyrus atvejus, kai ši produkcija
naudojama:
  1) pridėtinės vertės produktams, kurie tiražuojami ir platinami, ir
už jų platinimą imamas atlygis, sukurti;
  2) pridėtinės vertės paslaugoms, už kurias imamas atlygis, teikti.

Čia būtu labai gerai kokio šios srities rimto teisininko komentaras,
nes pagal mane,
tai čia sakoma, kad viską ką sukūrė NŽT galima imti ir naudoti jei nepardavinėsi
žemėlapio...