[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Thu Jul 8 17:11:27 UTC 2010

On Thu, May 13, 2010 at 10:57:11AM +0300, Tomas Straupis wrote:

>   Šiaip mano ir vaičiaus atveju visai nedaug prašovė :)
>   Turėtų būti geras algoritmas, nes lyg ir nenaudoja prie mano
> profilio nurodytų tikslių koordinačių ir kažkaip sugeba gerai
> atfiltruoti redagavimus užsienyje, kurie turėtų gerokai paprastą
> vidurkį paslinkti, (sakykim PAR'e virš 300km sužymėjau, vaičius
> Meksikoje irgi gerą gabalą įdėjo).

LVEE2010 konferencijoj prie Gardino teko susipažinti su Котяра
(Darafei Praliaskouski), kuris yra latlon.org šeimininkas, tų
statistikų kūrėjas, ir antras pagal node'ų kiekį Baltarusijos
mapperis.

Jis papasakojo, kad daugumai jo draugų tas algoritmas pataiko tiesiai
į namą.  O algoritmas tiesiog suskaičiuoja kiekvieno changeseto
vidurkį ir tada suranda vidurkį mažiausių kvadratų metodu.

O PAR ir Meksika nesiskaito, nes statistika skaičiuojama ant Geofabrik
Lietuvos eksporto!

Albertas