[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Thu Jul 8 21:17:07 UTC 2010

On Thu, Jul 08, 2010 at 08:55:30PM +0300, Tomas Straupis wrote:
> Labas

> <...>
>
>   Ė. O tai kur reportažas, nuotraukos, gigabaitas legalių duomenų ir pan.?
>   O jei rimtai, kaip jie duomenis žemėlapiui gavo, gal kas kokius
> įdomius žymėjimo metodus ar įrankius naudoja, kas šiaip įdomaus
> konferencijoje?

Bendrai kelionės ir konfos įspūdžiai čia:
http://alga42.livejournal.com/9181.html

Apie OSM ten neparašiau.  Iš kur gavo, nežinia.  Klausiau, sakė, kad
iš daugelio visokių šaltinių.  Sakė, labiausiai abejotinas yra
~1970-ųjų genštabo žemėlapiai.  Jiems daugumoj Europos šalių (C)
pasibaigęs, bet pagal Rusijos ir Baltarusijos įstatymus dar galioja.
Jie iš ten ėmė gyvenviečių vietas ir ribas.  Sakė, kad jau atsibodo
atsimušinėti nuo OSMF Data Workgroup, nes kas dvi savaites kas nors
paskundžia, kad jie nelegaliai duomenis importavo, o jie tada rodo,
kad turi legalų šaltinį kažkokį.

Tas Котяра pakūręs WMS serverį, kuris servina Yahoo žemėlapius.  Toks
panaudojimas gali neatitikti Yahoo! licencijos, bet faktiškai yra
ekvivalentus perpaišymui su Potlatchium.  Ežerus ir miškus daro su
Fuzzer pluginu iš Landsato.  Jis pats Fuzzer engine'ą parašė, o kažkas
padėjo apiforminti JOSM pluginą.  Jis iškart kepa multipolygonus.  Tai
ir prie Pabradės netyčia užkabino kažkokį mišką, kuris susijungia su
Baltarusijos teritorija.

Pasakojo, kad Rusijai atsirado geras šaltinis -- kosmosnimki.ru leido
naudoti savo fotkes OSM paišymui.  Ten tik RF teritorija, bet keistai
yra ir viena juosta Baltarusijoj, užkabina Vitebską.

OSM BY Team ant savo kambario durų užsilipdė didelį plakatą su OSM
logotipu, o apačioj prilipdė lipduką su užrašu "access=private".

Va taip daugmaž.  Būtų galima pas juos ir nuvažiuot, kai jie Minske
savo meetus rengia.  Bet man su mašina ir pirmyn ir atgal siena
užtruko apie 2,5 val.  Gal traukiniu varyt praktiškiau būtų?

Albertas