[Talk-lt] Gps maršrutai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jul 19 09:20:33 UTC 2010

Sveiki

  Gavom leidimą iš Ryčio Kubiliaus naudoti OSM'ui dviračių maršrutų
pietryčių Lietuvoje pėdsakus:
  http://www.zygis.vu.lt//index.php?page=135
  Aš juos vakarop tada gal sukelsiu į OSM'ą, atitinkamai pažymėdamas
iš kur jie gauti.

  Šitą dalyką sprendžiant sužinojau dar tokį dalyką, kad Vilniaus
universiteto žygeiviai galėtų ir daugiau pėdsakų mums duoti (dviračių,
baidarių, pėsčiųjų ir t.t. ir pan.), tik kad dabar nėra procedūros,
kaip ir kam juos galima būtų perduoti.

  Kokie būtų jūsų pasiūlymai, kaip būtų galima tai organizuoti?

  Mano mintis buvo parašyti atitinkamą aprašymą naujojoje OSM Vadovo
wikiknygoje. T.y. kaip rinkti pėdsakus ir POI informaciją. Kaip ir kam
ją siųsti, kokios reikia papildomos informacijos ir t.t. ir pan. Čia
bėda tame, kaip gražiai ir paprastai perduoti informaciją apie tai,
kas yra konkrečioje kelio atkarpoje (kokio tipo keliukas ir t.t. ir
pan.). Nes juk idealus variantas - kad pėdsakus įrašę ateitų ir kartu
pasėdėtų bežymint - ne visada (beveik niekada) nebus įmanomas.

--
Tomas Straupis