[Talk-lt] Del Kauno autobusu marsrutu

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jul 19 12:25:14 UTC 2010

Sveikas prisijungęs!

2010 m. liepos 19 d. 14:23, Paulius Masiliūnas rašė:
> tarkim 36 autobusas kaune vaziuoja paneriu gatve, bet jis vaziuoja tik iki
> demokrau sankryzos, jei as paspaudziu ant paneriu gatves tai man pazymi
> labai ilga atkarpa, o man reikkia tik iki demokratu gatves, tai man reikia
> paisyt ant esamu gatviu naujus kelius? ar kaip ten?
  Ne, naujų kelių ant viršaus paišyti nereikia. Imk esamą kelią ir kirpk pusiau.

> ir naudoti ar kaip? Ir noretusi kad ka as daryciau kad ir matytusi
> http://www.öpnvkarte.de/?lon=23.94232&lat=54.89642&zoom=12&layers=BT.
  Čia vienas iš sugeneruotų žemėlapių pagal OSM duomenis. Reiškia jis
atsinaujina kas kažkokį periodą. Deja aš nežinau, koks tas periodas.
Mažai tikėtina, kad jis atsinaujins „iš karto“ (per sakykim 5min).
Labiau būtų tikėtina koks nors 1d - 10d.

P.S. Dėl žymių (tagų) naudojimo palauk, kol pdxx atsakys (arba žymėk
taip, kaip jis žymi). Jis, panašu, kol kas vienintelis žymi viešąjį
transportą.

P.P.S. Būtų labai gražu, jei sukauptos žinios apie viešojo transporto
žymėjimą atsirastų kur nors čia:
http://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas

--
Tomas Straupis