[Talk-lt] Gps marsrutai dviraciais

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jul 19 14:21:25 UTC 2010

2010 m. liepos 19 d. 15:20, Frank'as Wurft rašė:
> man butu labai malonu jei kazkas galutiniems naudotojams parasytu
> instrukcija Lietuviu k. kaip naudoti GPS su dviraciais.
> zrk. ir
> http://wiki.dviratis.lt/tiki-index.php?page=GPS

  O konkrečiau, kokių dalykų reikia? Jei detaliau surašytum rūpimus
klausimus, būtų galima greičiau ir tiksliau parašyti.

  Pažiūrėk dabar esamus, sakykim bendrą informaciją, kaip rinkti
informaciją kėlimui į OSM:
  http://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Informacijos_rinkimas
  Aš pats dviračiu dar nieko nežymėjau, tai nežinau, ar yra kokie
dalykai, į ką reikėtų atkreipti dėmesį žymint dviračiu.

--
Tomas Straupis