[Talk-lt] Gps marsrutai dviraciais

Frank'as Wurft frankas at bicycle.lt
Tue Jul 20 13:29:37 UTC 2010

sveiki!

kazkodel ir pats esu groups truputi keistai nustates...

tiek to:
su GPS'u yra taip, kad dar nedaug zmoniu zino kaip ji teisingai ir
naudingai naudotis.
dauguma tik "laukia geru zemelapiu", bet reikia zmoniu suaktyvinti, tam
kad patys duomenius pridetu...

... o aprasymas padetu...

--
Pagarbiai / Yours Sincerly
Frank "Frankas" Wurft, M.A.

--- www.BaltiCCycle.eu 	--- Information&  Service

--- www.velo-city.lt 	--- Vilnius
The free bicycle tour! Weekdays, 11.00, Bernardinu 10

--- www.dviratis.lt 	--- Lietuvos dviratininku bendrija

POST: 		a/d 61     		LT01002 Vilnius
TEL. (mobil): 	+370 699 56009     	FAX +370-5-2784074