[Talk-lt] Gps marsrutai dviraciais

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tue Jul 20 13:52:44 UTC 2010

Labas

2010 m. liepos 20 d. 16:29, Frank'as Wurft rašė:
> kazkodel ir pats esu groups truputi keistai nustates...

  Nežinau, kas ten „keistai“, bet kad rašai nesilaikydamas tinklo
etiketo, tai faktas :) Toppostindamas rizikuoji sulaukti kuuuuuur kas
mažiau atsakymų, nei rašydamas pagal etiketą (beje, ne tik šiame
sąrašyne).

  Kokias problemas su grupės nustatymais nori išspręsti?

> su GPS'u yra taip, kad dar nedaug zmoniu zino kaip ji teisingai ir naudingai
> naudotis.
> dauguma tik "laukia geru zemelapiu", bet reikia zmoniu suaktyvinti, tam kad
> patys duomenius pridetu...
>
> ... o aprasymas padetu...

  Matai yra ir bėda iš kitos pusės. Tie, „kas žino“, visko surašyti
negali, nes bet kokiu atvejų „žinančių“ ir „nežinančių“ bus skirtingas
pažinimo kontekstas, todėl bus neaišku, ką (iki kokio lygio) reikia
aprašinėti, o aprašinėti viską yra ne tik kad neįmanoma, bet ir tikrai
bereikalingas naudingo laiko gaišimas. O resursai nėra neriboti.

  Taigi DĖMESIO ESMĖ: labai padėtų, jei būtų gautas sąrašas KONKREČIŲ
dalykų/klausimų, svarbių dviratininkams, kuriuos reikėtų aprašyti.
(atsakymas „aprašyti, kaip naudotis, kaip viskas veikia“ netinka:)

--
Tomas Straupis