[Talk-lt] Del http://www.openstreetmap.org/ vertimo

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Jul 21 07:08:54 UTC 2010

On 2010.07.21 09:59, Paulius Masiliūnas wrote:
> Sveiki,
>
> noreciau pasiklaust jei butu isverstas
> http://www.openstreetmap.org/ puslapis, kurioje vietoje reiktu pakeisti
> kalba, nes kazkiek bandau versti puslapi, ir galvoju kur as ta vertima
> galesiu pamatyt, nes gan sunku versti kai tikslei nezinai kurioje
> vietoje tas tekstas guli, nes jei verciant tikslei pagal zodyna kai kur
> gali buti nesamones.

Pauliau,

Nežinau tiksliai, kas suveikia, bet pas mane meniu jau matosi „Pagalba
ir Wiki“, „Naujienų tinklaraštis“ ir „Parduotuvė“. Kas galėjo suveikti:

1) Naršyklė visiems sako, kad mano pirma kalba yra lt;
2) Prisijungus prie osm.org ir nuėjus į nustatymus yra punktas Preferred
Languages -- mano atveju ten įrašyta „lt“

--
Aidas Kasparas