[Talk-lt] Del silainiu

Paulius Masiliƫnas paulius007 at gmail.com
Wed Jul 21 20:09:56 UTC 2010

Sveiki,

siandien (2010-07-21) vakare sumasciau pasivaiksciot po silainius Kaune ir
pasiemiau savo navigatoriu (ASUS A696, navigatoriuje naudojau
OSMtracker<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSMtracker>programine
iranga) ir suzymejau 33 objektus (stoteles, parduotuves,
bankomatus ir bankus, ir dar kai ka). Su JOSM viska sukeliau i puslapi
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/5281811. Taigi turiu toki kaip
ir prasyma, is tu kurie jau turi nemaza patirti OSM zymejime, gal galite
uzmesti aki i mano suzymejimus ir daug maz patikrinti ar gerai surasiau tag
ir siaip paziuret ar gerai suzymejau. O tas kas gyvena kaune gal tures
kelias valandas laisvas ir galetu pravaziuot pro silainius ir suziuret ar
gerai pagal koordinates suzymeta. Manau kuo daugiau zmoniu ta pati objekta
pazymes, tuo tiksliau galesim ji pazymet, nes as pats irgi neesu garantuotas
kad mano navigatorius tikslei sugaude is palidovu koordinates. Jei daug maz
viska gerai suzymejau, tai ryt jei geras vakare oras bus, tai planuoju
pasivaikscioti ir suzymeti kitus objektus, esancius einant nuo ziemgaliu g.
iki josvainiu g. (2 Klinikine ligonine).

Pagarbiai,
Paulius