[Talk-lt] Del silainiu

Dirbam Osm dirbam.osm at gmail.com
Wed Jul 21 20:33:40 UTC 2010

Labas vakaras,
Paziurejau suzymejimus. Darbas labai geras is tiesu, nes man atrodo, kad
labai reikalinga kuo daugiau poi lietuvoje.
Jei konkreciai del pastabu:
1. Bankomatus reiketu nerasyti bankomatas, o tik banko pavadinimas. Be to
zymeti bankomatus amenity=atm (dabar suzymeta amenity=bank). Amenity=bank
reikia naudoti tuomet, kai toje vietoje yra banko skyrius.
2. Silainiu seniunija siulau zymeti amenity=townhall (kiti kolegos dar
galetu pasiulyti zymeti ir kaip amenity=public_building, as situo zymiu
ministerijas ir kitas centrines valdzios institucijas. Savivaldybes
strukturas zymiu town_hall, manau taip logiskiau).
3. Poliklinika zymejai amenity=clinic, bet kiek zinau toks tag'as nera
patvirtintas. Reiktu zymeti amenity=hospital arba amenity=doctors (pirmuoju
zymiu ligonines, antruoju poliklinikas ir ambulatorijas).
4. Oaze reiktu pazymeti leisure=sports_centre. Ten beje kiek zinau daug
visko viduje yra todel tikslinga prideti dar poi..

Dar labai saunu butu jei pridetum prie visu tu poi ju adresus (tai labai
patogu daryti josme). Tai yra addr:city, addr:street, addr:housenumber ir
t.t.
Ten kur parduotuves tai manau salia yra vaistines ir mazos parduotuveles,
kurias ateityje irgi visai gerai butu imest.

linkiu visapuses sekmes ir tolesnio upo;)