[Talk-lt] Gps maršrutai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Jul 22 15:50:20 UTC 2010

2010 m. liepos 22 d. 18:25, Aidas Kasparas rašė:
> aš tai sakyčiau, kad reikia dar route=bicycle. Netgi, jei dėl to šis
> maršrutas įlįs į dviratininkų žemėlapius, tai nemanau, kad nuo to kas
> blogo atsitiks:
> - bent pagal žemėlapį ten turėtų būti visai smagi trasa, pilnai galinti
> pretenduoti į vietinio maršruto (lcn) statusą. [jei nori būt visai
> saugus, pridėk state=proposed]
  Gal ir teisingai. Pridėjau. Kol kas dviračių trasų Lietuvoje
(Vilniuje) nėra daug. Tai gal nesusipainios. Pagaliau, vieną žymę
(tagą) visada lengva keisti.

> OSM'e aš žiauriai pasigendu vieno dalyko -- kažkokio serviso, kuris
> leistų „pastatyti vėliavėlę“ (gal net ne vieną) ant žemėlapio ir
> pasidalinti šita informacija su draugu. User-friendly-way.
  Realiai ne tiek jau daug ir trūksta. Dabar galima eiti į „Export“,
parinkti „Embeded HTML“. Tada spustelėti ant „Add marker to the map“.
Tada jis sugeneruoja tokį pusėtino dydžio griozduką, iš kurio galima
išimti nuorodą su žymekliu...
  Reikia tik padaryti variantą „URL with Marker“, kuris tiesiog mažiau
informacijos „eksportuotų“...

  Gal kai į pagrindinį serverį iš development atkeliaus routinimas,
kartu ateis ir toks „per nuorodas“ dalinimasis maršrutais bei
taškais...

> Kažko ala Google'o KML technologija.
>
> Turint tai, galbūt ir šiuos dviračių maršrutus būtų galima nupaišyti
> šiuo principu, ir gal netgi su kertinių vietų pakomentavimais.
  Reiktų pasidomėti. Gal jau yra koks nors alia everytrail.com, tik su
galimybe po apačia pakišti OSM žemėlapį. Jei nėra, manau tik laiko
klausimas, kol atsiras. Čia „asmeniniam naudojimui“.

  Kaip suprantu, tai norint ant esamo žemėlapio sudėlioti savo
objektus, reikia naudoti open layers ar kažkaip tais. T.y.
technologija/metodologija jau yra, reikia tik pasigaminti dominantį
produktą. Čia jau būtų „viešam/bendram naudojimui“.

--
Tomas Straupis