[Talk-lt] Klausimas del baltu pr. Silainiuose Kaune

Paulius Masiliƫnas paulius007 at gmail.com
Thu Jul 22 20:27:22 UTC 2010

Sveiki kolegos,

siandien kaip ir zadejau vaiksciojau po silainius ir vel zimejau POI, bet
dabar iskilo man viena kaip ir problema.
http://www.openstreetmap.org/?lat=54.9198&lon=23.86565&zoom=17&layers=M

Sitoje vietoje zemelapyje pagal mano siandien vaiksciojimus ir zymejimus
gaunasi nesamone. Ejau saligatviu ir zymejau stoteles, kai ikeliau i JOSM
gavosi nesamone ta kad mano stotele pasizymejo tart dvieju gatveliu,
pasigilines labiau kodel taip gavosi (pagalvojau pradzioje kad GPS
sudurniavo) prisiminiau kad sitoje vietoje baltu pr. neissiskiria, o eina
kaip viena gatve.

Patikslinu
http://www.openstreetmap.org/?lat=54.92241&lon=23.87555&zoom=16&layers=M

Nuo zemgaliu g. iki prusu gatves eina tarp gatviu zalia pievele skirianti
eismo juostas, o nuo prusu g iki 2 ligonines ten jau tos zoleles nera, ten
tik skiriamos eismo uostos istisine linija, tad ir gavosi man tokia
nesamone.

Jei kas gerai neisivaizduoja apie ka as calbu tai paziurekit cia.
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=491408;6087124;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=491527,6087086&z=5000

Ka siulot daryti tokiu atveju, kaip man pazymeti stotele, jei as zymesiu
pagal savo gps tai gausis stotele tart dvieju gatviu (ant skiriamosios
juostos, pieveles), jei taisysiu pagal dabartini supaisima, tai prarasim
manau tada tiksluma. Laukiu Jusu komentaru ir pasiulymu del sitos problemos.

Pagarbiai,
Paulius