[Talk-lt] Mapping party

Mykolas Okulič-Kazarinas mykolasok at gmail.com
Fri Jul 23 15:09:01 UTC 2010

> kazkaip Lietuvoje nedarom mapping party, o gal negirdejau.
> Siulau pradziai issirinkti vietas-kandidates:
> Panevezys;
> Klaipeda (tolokai aisku);
> Vilniaus senamiestis... ir siaip apylinkes:)
> Kokie dar butu pasiulymai?

Kviečiu pas mane šį savaitgalį (šeštadienį vakare ar sekmadienį iki
pietų) Ratnyčioje, Druskininkuose:
http://maps.google.com/maps?q=Latežerio+16,+Druskininkai,+Lietuva&sll=54.002448,24.012847

Ką galiu pasiūlyti:
karštos arbatos, tosteryje keptos duonos, pievą automobiliams ir
palapinėms, 220V kompiuteriams.

Apribojimai:
sodybos teritorijoje prašau apsieiti be tabako ir bet kokio alkoholio,
vanduo tik ypač giliame šulinyje netoli bažnyčios,
artimiausias normalus tualetas Statoile.

Per pastaruosius metus Ratnyčios gatvės atnaujintos.
Matyt todėl nuosavybiniuose žemėlapiuose yra esminių klaidų.
Įvažiavimus ir iš Kauno g. [A4], ir iš Čiurlionio g. [180]
kai kurie GPS nurodo klaidingai, taigi, turime puikią galimybę
OSM padaryti tikslesnį už nuosavybinius konkurentus.

Pabandysiu pravažiuoti bent jau visas asfaltuotas gatves.
Jau kuris laikas įrašinėju visur, kur važiuoju, specialiai bandau
pravažiuoti smulkiais keliukais, būtų gerai, jei kas nors pamokytų ką
toliau daryti su tais *.gpx failais.

Jei kas nors atvykstate - prašau pranešti telefonu.
Gero savaitgalio!

--
Mykolas Okulič-Kazarinas
+370 6985 1144