[Talk-lt] SSRS topo maps

saimhe saimhe at mail.lt
Wed Jul 28 12:08:33 UTC 2010

  pcon.exe iš http://www.registrucentras.lt/litwin/toys.zip .

> Vektoriniai duomenys, panašu, sukišti į kažkokį custominį formatą.

  Kadaise tie *.vec failai man visai neblogai padėdavo rastrinius
žemėlapius kalibruotis. Geriau, nei nieko.
  Idėja tokia: tame faile atvirai guli double formato lon/lat poros,
kartais tarp jų įsiterpia kažkokie neaiškios struktūros hederiai; bet
prasmę turinčius vektoriaus fragmentus galima rasti paprastu tikrinimu,
ar nuskaitytas double yra leistinose ribose. Galiu atsiųsti savo darbo
skaitytuvą.
  Bet gal šita sena Akis dar kitaip elgiasi? Eksperimentavau tik su
2.5a, kuri pas juos puslapyje guli.

> Kelių numeriai neturi nieko bendro su dabartiniais, ir šiaip
> vektorinių duomenų rezoliucija gan grubi.

  Tai gal rajoniniams keliams tiks? :)

> Exec'as suspaustas su LZEXE,
> exec'ų in-memory self-extractrorium, kas apsunkina reverse
> engineerinimą, jei jau kalbėt apie binariko skaitymą :)

  Googlis žino apie "unlzexe". Galiu atsiųsti ir pas mane užsigulėjusį
kažkokį "UNLZEXE Ver. 0.7".

--
  saimhe