[Talk-lt] Del miesto pastatu

Dirbam Osm dirbam.osm at gmail.com
Thu Jun 3 20:04:41 UTC 2010

Siaip rekomenduoju siustis josm windows installer. Ji isirasius automatiskai
viskas veikia.
yahoo ir landsat puikiai siunciasi per wms meniu punkta...

O siaip Josm nepalyginamai patogiau nei potlatch ir, mano nuomone, nei
mapzen'as.
Mapzena slegia onlininiu irankiu bedos. Tam tikras laginimas ir pan.