[Talk-lt] Del miesto pastatu

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Jun 4 14:37:50 UTC 2010

2010 m. birželio 3 d. 22:59, Mantas rašė:
> O man tai taip ir nepavyko normaliai foninių paveiksliukų iš Yahoo.
> Kažkiek parsiunčia, bet ne tą vietą kurios reikia. Ir pats parsiuntimas
> kažkoks nelabai veikiantis...
>
> Gal kažką darau ne taip?

  O kaip darei?

  Aš dariau pagal instrukcijas čia:
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/WMSPlugin

  T.y. taip (pas mane Fedora)
  yum install gnome-web-photo
  Tada JOSM'e WMS plugin nustatymuose apačioje parenku:
  gnome-web-photo --mode=photo --format=png {0} /dev/stdout

  Ir viskas veikia... Tiesa, aš Vilniuje palydovinių nuotraukų nelabai
benaudoju... labiausiai landsatą likusioje Lietuvoje, o tas veikia ir
be visų šitų aukščiau aprašytų žingsnių.

--
Tomas Straupis