[Talk-lt] Lietuvos aerofotonuotraukos WMS

Darius Žitkevičius skystis at gmail.com
Tue Jun 8 09:42:11 UTC 2010

Kažką paruošti reikia. Po nakties pagalvojau, kad gal kas iš osm
entuziastų turi kokių tai ryšių su šia įstaiga, toks būdas Lietuvoj
efektyviausias.

Jei ne, tada lieka tik prašymas, nes jie patys tikrai nepasiūlys.

--
Darius Žitkevičius

Krikščionis turi saugotis matematikų ir visų tų,
kurie skelbia netikras pranašystes...
Šv. Augustinas (354-430)