[Talk-lt] orientacijai - 388 swedbanko bankomatai :)

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Jun 9 14:58:19 UTC 2010

On 2010.06.09 17:00, saimhe wrote:
>    Apskritai situacija ta pati, kaip kadaise su Statoil degalinėmis.
> Uždėjus taškus ant rimtesnio šaltinio, dauguma net nepataiko į pastatą,
> kurio adresas duotas. Todėl masiniam importavimui į OSM iš principo netiks
> ir galim negaišti laiko deryboms su administracija. Užtat visai praverčia
> fanui, kuriam pakeliui šauna galvon idėja patikslinti koordinates -- ar
> pagal GPS, ar įvairius orientyrus, ar netgi pagal fasado nuotrauką.

Nu kodėl netiks? Aš tai sakyčiau, kad kaip tik reikia įkelti tokius,
kokius turime, tik su operatoriaus pavadinimu „Swedbank NEPATIKRINTAS“,
plius „FIXME=patikrinti importą“. Ką pasiekiame:
- dieną pradedantys nuo keepright mikliai proofreadins (nežinau, kaip
lietuviškai) savo kiemą;
- kas pamatys tokį operatorių ant žemėlapio, tai jau žinos, kad gali
tekti paklaidžioti

O vat kaip „fanui pakeliui šauna idėja patikslinti“, nežinant, kad
kažkas yra ne taip jo pakeliui, tai aš visiškai neįsivaizduoju.

--
Aidas Kasparas