[Talk-lt] Keliai miestuose

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Jun 23 15:47:23 UTC 2010

On 2010.06.23 14:17, Albertas Agejevas wrote:
> aikštė.  Tie maršrutai iki Katedros prasmingi tik skaičiuojant atstumus
> tarp miestų ir dėliojant kilometrinius stulpus.  Pagal tai, beje,

Aš manau, kad kilometriniai stulpai (na, bent jau kilometrų
skaičiavimas) yra svarbūs. Nes bet koks kelininkų krustelėjimas visada
susiveda į „kelio X### ***ymas nuo #,## iki ##,## km.“ Žr.
http://www.lra.lt/lt.php/eismo_informacija/darbai_ir_apribojimai_keliuose/1335

Jei mes kada nors norėsim kelininkų informaciją panaudoti, geriau jau
turėtumėm kaip teisingai paskaičiuoti tuos kilometrus.

> Bijau, kad čia nebus taip parasta.  Šiaip ar taip didmiesčiuose visi
> ar bent ženkli dalis kelių yra savivaldybių, o ne kelių direkcijos
> žinioj, taip kad statistikoj įrašyti atskirai.

Čia išlenda kita problema -- mes labai daug kur neturime savivaldybių
ribų. Taigi rasti savo statistikoje, kas kelių direkcijos, kas
savivaldybės artimiausiu metu vargu ar galėsime. Tuo tarpu bendrą
statistiką surinkti ne tik galime, bet ir darome.

Beje, o A1 žymėjimas ant Gedimino prospekto, kokius esminius praktinius
trūkumus turi?

--
Aidas Kasparas