[Talk-lt] Peticija?

Justas Ingelevičius justas at zvejone.lt
Tue Jun 29 12:34:15 UTC 2010

Sveiki,

teisingai judinam. Pakalbėjau su Giedre Beconyte iš Gis centro.
Pasiaiškinau, kaip viskas turėtų vykti. Pirma - tai vieningos
licencijavimo tvarkos nėra, su kiekviena duomenis teikiančia
institucija reikia derinti atskirai ir vis skirtingomis sąlygomis.

Privačiam asmeniui teikti prašymo nerekomendavo, sako, kad nieko
nepavyks, prašymą reiktų teikti organizacijai. Taigi suderinsiu, kad
tokį prašymą pateiktų asociacija Atviras kodas Lietuvai (AKL), kurios
narys esu. Pirma nusiųsiu tekstą tiesiog elektroniniu paštu ir
pabendrausiu su duomenis teikiančių organizacijų atstovais, po to kai
jau galutinai susiderinsim nunešim su pirmininko parašais ir t.t.

Taigi dabar planuoju susisiekti:

Dėl ORT10LT su Aušra Kalantaite iš NŽT
Dėl WMS. Valstybinės reikšmės kelių žemėlapis su Laurynu Ivinskiu iš
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
(tai irgi turėtų būti aktualu, taip pat)

Dėl kitų duomenų turėtų būti ta pati seka, tarkim galima surasti
metaduomenis http://www.geoportal.lt ten rasti kokia organizacija juos
teikia, kontaktus ir jiems siųsti tokį pat prašymą.

Justas Ingelevičius,
architektas

UAB "JP architektūra"
mob. tel.: +370 613 53 947,