[Talk-lt] Peticija?

Justas Ingelevičius justas at zvejone.lt
Tue Jun 29 16:55:04 UTC 2010

Paredagavau prašymą ir sukūriau kitą dėl kelių žemėlapio. Peržiūrėkite
ypač techninę dalį. Ryt, 2010 06 30 išsiųsiu el. paštu, žiūrėsiu
kokios pastabos bus.

https://docs.google.com/Doc?docid=0ASyUPpzlq7hRZGM1NXM1ZmZfNzNka3NtZGpkbg&hl=lt
https://docs.google.com/Doc?docid=0ATHCbOT3gIUbZGNydHN4bWNfMjVmbTRyNWRmeA&authkey=CLivi_0C&hl=lt

Giedre Beconyte iš Gis centro perspėjo, kad tų leidimų gavimas gali
būti ilgas ir nuobodus procesas. Bet geros žinios, kad bent jau iš jų
mes galime tikėtis palaikymo. Tarkim, jei kiltų kokių techninių
problemų su http://www.geoportal.lt visada galima bus į juos kreiptis
ir pan. Tik pirma reikia gauti leidimą :)

Biurokratines nesąmones ir jie bando kažkaip spręsti, netgi dėl
portale esančių ORT10LT dar iki galo nebaigti visi formalumai, tai jei
jau GIS centras pasimeta biurokratiniuose labirintuose, tai mums irgi
reiks pasistengti.

Justas Ingelevičius,
architektas

UAB "JP architektūra"