[Talk-lt] Rajoniniai keliai: ar visi „secondary“?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Mar 12 19:22:08 UTC 2010

Laba diena

  Kol mūsų ekspertai tyli, aš papasakosiu, ką pats girdėjau/pastebėjau.

2010 m. kovo 12 d. 17:59, Aidas Kasparas <a.kasparas at gmc.lt> rašė:
> Todėl noriu paklausti jūsų nuomonės, kaip elgtis ateityje -- prisiversti
> visus žymėti kaip antrinius, ar šią garbę palikti tik asfaltuotiems, tuo
> tarpu žvyro rajoninius žymėti kaip tretinius?

  Iš vienos pusės - jei žvyrkelius žymėsime žemesne kategorija - tai
ant ŠIANDIENINIO žemėlapio geriau matysis, kad kažkuri kelio atkarpa
yra prastesnės kokybės. Bet šitai bus vadinama "tagging for renderer"
(OSM nuodėmė tokia). Todėl taip daryti nereikėtų.

  Keliai Lietuvoje gauna savo OSM kategorijas
(primary/secondary/tertiary ir pan.) pagal tai, kokią jie kategoriją
turi Lietuvos oficialiuose kelių dokumentuose (pagal mappinimą,
pateiktą wikyje [1]). Taigi nuo kelio dangos jo kategorija neturėtų
priklausyti.

  Tam, kad būtų galima žinoti, jog kažkuri kelio vieta yra vienokio ar
kitokio grindinio reikėtų šalia naudoti papildomą
surface=paved/unpaved/coblestone/nereali[2]. Ir tada jau reikia
laukti, kol rendereriai pasinaudos šita informacija ir kiek kitaip
"nupaišys" tokias kelių atkarpas. Chrm... tikriausiai reiktų
pasižiūrėti, kaip kokiam mkgmap'ui sušerti šitą informaciją, kad
Garmino žemėlapiuose teisingai veiktų "avoid unpaved roads".

[1] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lithuania
[2] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:surface

--
Tomas Straupis