[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu May 13 07:57:11 UTC 2010

2010 m. gegužės 13 d. 10:34, Albertas Agejevas rašė:
> Man labiausiai patiko "расчётное положение".  Mane pasodino į Gedimino
> pr. ir Vasario 16-osios sankryžą, Tomą į Žalgirio stadioną, vaicių į
> Viršuliškes, o tamstą į senamiestį prie Lydos gatvės, o kalėdą į
> Smilgos g. Kėdainiuose. :-)

  Šiaip mano ir vaičiaus atveju visai nedaug prašovė :)
  Turėtų būti geras algoritmas, nes lyg ir nenaudoja prie mano
profilio nurodytų tikslių koordinačių ir kažkaip sugeba gerai
atfiltruoti redagavimus užsienyje, kurie turėtų gerokai paprastą
vidurkį paslinkti, (sakykim PAR'e virš 300km sužymėjau, vaičius
Meksikoje irgi gerą gabalą įdėjo).

  Žodžiu kaip ten... Kudos! :)

--
Tomas Straupis