[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu May 13 11:05:54 UTC 2010

On 2010.05.13 13:39, Mantas wrote:
> Ech, esu tik 31 vietoj, reikia dar 9k taškų sudėti, tada pakliūsiu į dešimtuką!
> Bet kadangi jau visi didieji keliai sužymėti, tai sunkiau rasti dažnai lankomų
> vietų, kurios dar nebūtų sužymėtos...

Prieš kelias savaites teko būti Klaipėdoje. Tai nemaloniai nustebino
tai, kad OSM'e yra itin nedaug gatvių sužymėta ir dar mažiau jų
pavadinimų. Ir netgi pačioje centrinėje dalyje -- šalia M.Mažvydo al.
Tai norint padirbėti, labai nebloga vieta, IMHO. Aišku, 9k taškų
netrauks, bet postūmį į priekį galėtų duoti.

Kitas potencialus taškų šaltinis -- nesužymėtos rajonų ribos (apskritis
žymėti ko gero nebėra prasmės). Kadangi jos pakankamai vingiuotos, tai
taškų galėtų duoti nemažai. Vienintelis niuansas -- iš kur gauti
duomenis, kaip jos eina.

--
Aidas Kasparas