[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Thu May 13 11:11:19 UTC 2010

On Thu, May 13, 2010 at 01:39:50PM +0300, Mantas wrote:
> Ech, esu tik 31 vietoj, reikia dar 9k taškų sudėti, tada pakliūsiu į dešimtuką!
> Bet kadangi jau visi didieji keliai sužymėti, tai sunkiau rasti dažnai lankomų
> vietų, kurios dar nebūtų sužymėtos...

Užvakar aš Vingio parke su dukros vežimėliu ir GPSu privaikščiojau 9
km, suradau 2 alėjas, kurios nebuvo pažymėtos.  Tiesiog kai
dviračiu...

>                  Mantas aka sirex
>       __o                                   /\
>     _ \<,_   -- GetOpenId.com/sirex --   /\/  \

... važiuosi į kokį nors miškelį, prie ežero dar dar kur, mappink
takelius.

Dar variantas yra nuvažiuoti į bet kurį iš keliasdešimties nesumapintų
miestų ir miestelių ir nupiešti ten esančias tris gatves :)  Un,
Bezdonys yra prie pat Vilniaus ir nesumapinti.

Nors, šiaip, jei taškų skaičius rūpi, lengviauia juos gaminti
apvedinėjant iš Yahoo/Landsat miškus, ežerus ir gyvenvietes.

Albertas