[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu May 13 11:14:43 UTC 2010

2010 m. gegužės 13 d. 14:05, Aidas Kasparas rašė:
> Kitas potencialus taškų šaltinis -- nesužymėtos rajonų ribos (apskritis
> žymėti ko gero nebėra prasmės). Kadangi jos pakankamai vingiuotos, tai
> taškų galėtų duoti nemažai. Vienintelis niuansas -- iš kur gauti
> duomenis, kaip jos eina.

  Aš vis galvoju visokius te regioninius parkus sužymėti.
  Kaip suprantu, duomenis galima pasiimti iš atitinkamų parkų
informacinių skydų (nufotografavus). Bus apytiksliai, bet regioniniam
parkui juk ir nereikia tikslių ribų (nemedžiosiu gi).
  Būtų žalia - gražu :)

  O šiaip, gal ir va tokius galima naudoti?
  http://www.asvejosparkas.lt/images/stories/Priekis/schema.gif

--
Tomas Straupis