[Talk-lt] Del POI

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu May 13 15:47:34 UTC 2010

On 2010.05.13 15:16, Dirbam Osm wrote:
> Sveiki,
> Siulau susitarti del POI zymejimo.
> Pavyzdziui, tikslinga zymint viesbucius, autoservisus ir pan. deti
> telefonus ar net internetiniu puslapiu adresus.

Sutinku. Jei turim šitą informaciją, ją reikėtų sudėti.

> Kaip jau minejau, miesuote, kuriuose nera galimybiu paisyti pastatus
> vertetu i POI sudeti visa adresine info.

Kad jau kalbame apie „visą adresinę informaciją“, tai leiskite priminti,
jog tos pačios Karslrunės schemos ribose yra du variantai:
1) į kiekvieną objektą nukopypaste'inti krūvą addr:* atributų;
2) panaudoti associatedStreet sąryšį
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:associatedStreet ir į
konkretų objektą rašyti tik tuos addr:* atributus, kurie yra
individualūs jam (addr:{country, city, street, ...} paliekant sąryšio
atributams, arba išreiškiant per kitus sąryšius)

Aš esu karštas antrojo varianto šalininkas (lyg studijų metais labai
stipriai su trečia normaline forma niekas nekalė per galvą, bet šios
formos idėja pasiliko manyje giliai). Priežastis paprasta -- šiuo būdu
generuojama mažiau perteklinės informacijos ir griežčiau apsirašo
sąryšiai tarp objektų. Paskui mašininiu būdu apdorojant informaciją
lengviau atsirinkti. Klaidų ar pasikeitimų atveju taip pat užtenka
pataisyti vienoje vietoje, o nereikia bėgti per krūvą objektų.

Jei kas nors žinote rimtų antrojo metodo trūkumų, aš norėčiau juos
išgirsti. Priešingu atveju, agituoju rinktis būtent antrąjį variantą.

> [...]
> yra jam ir priskiriamas. Atitinkamai sudedama ir pilna adresine informacija.
> Tuo pat metu jei POI neuzima viso pastato galimi keli variantai:
> 1. Ideti POI visa adresine info (pliusas - graziai atrodo gps
> irenginyje, minusas - viename pastate gali buti daug poi su vienoda
> adresine informacija (pavyzdys, Kauno mega, Vilniaus Akropolis ir t..t).
> 2. Nedeti adresines info. (minusas - nesimato irenginiuose adresas,
> pliusas - ateityje konvertuojancios programos ismoks pasiimti POI adresa
> is to pastato adresines informacijos, kurio ribose yra POI).

Tuo pačiu principu kaip ir aukščiau, aš būčiau už tai, kad 5+ addr:*
atributai nebūtų keliami į kiekvieną objektą, esantį didelio pastato
viduje. Jei yra nuomonė, kad pagal geografinę informaciją yra neefektyvų
surišinėti objektą su pastatu, ieškokime kažkokio relation'o, kuris
padėtų tai padaryti efektyviau.

Beje, dėl atributų kopijavimo kenčia ir keliai. Dėl pačių įvairiausių
priežasčių (tiltai, greičio, posūkių apribojimai ir t.t.) kelius reikia
skaidyti į gabaliukus. Ir kiekvienam gabaliukui atkartok highway, ref,
int_ref, name, etc. Paskui visokie Mapnik'ai ir pripaišo burbuliukų kas
2cm:
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.444&lon=24.085&zoom=11&layers=B000FTF
. Tai ir čia nagai niežti naudoti
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:route%3Droad Tačiau, kokia būtų