[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Mon May 17 10:52:58 UTC 2010

On Thu, May 13, 2010 at 02:14:43PM +0300, Tomas Straupis wrote:
>   Aš vis galvoju visokius te regioninius parkus sužymėti.
>   Kaip suprantu, duomenis galima pasiimti iš atitinkamų parkų
> informacinių skydų (nufotografavus). Bus apytiksliai, bet regioniniam
> parkui juk ir nereikia tikslių ribų (nemedžiosiu gi).
>   Būtų žalia - gražu :)
>
>   O šiaip, gal ir va tokius galima naudoti?
>   http://www.asvejosparkas.lt/images/stories/Priekis/schema.gif

Griežtai sakant, šita schema užpaišyta ant žemėlapio, kurio (c) yra
NŽT prie ŽŪM.  Bet ir informacinis skydas bus toks pats.  Bet jei
parko kontūrus iš akies perpieši pagal OSM jau esamus geografinius
požymius, nemanau, kad kas nors supyks.

Idealu būtų gauti tos teritorijos detalųjį planą ar dar ką nors tokio,
ten būtų faktinis parko ribų polygonas LKS-94 koordinačių sistemoje.

Albertas