[Talk-lt] Nauja Openstreetmap Lietuva statistika

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed May 19 06:57:33 UTC 2010

2010 m. gegužės 18 d. 23:31, Mantas rašė:
> O įdomu, kaip jūs darot su pastatais? Paišot juos iš akies ar naudojat
> kokią nors įmantresnę techniką? Su GPS gan sunku tiksliai užfiksuoti
> pastatus.

  Dauguma, kaip suprantu, paišo pagal yahoo geras nuotraukas. Nors va
skystis gerą gabalą Šiaulių su GPS'u nupaišė:
  http://osm.org/go/0lXAsThb--
  Įtariu nieko gudresnio čia ir nesugalvosi...?

  Adresus aš tai arba kur nors nuvažiavęs pasižiūriu, arba kokį POI
dėdamas internete susirandu. Arba ką nors sutikęs, jei šalia yra
kompas paprašau, kad parodytų, kur gyvena ir pasakytu visus, kiek žino
aplinkui, adresus. Lėtai taip, bet... geriau negu nieko. Iš maps.lt gi
negalima kopijuoti.

--
Tomas Straupis