[Talk-lt] POI: Valgykla

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed May 19 10:47:42 UTC 2010

On 2010.05.19 10:41, Albertas Agejevas wrote:

> O aš manau priešingai.  Restaurant tai klaidinantis dalykas, o cafe
> netikslu, bet arčiau.
>
> Bet šiaip pritariu Aidui, kad reikia pasiūlyti amenity=canteen ir taip
> ir žymėti.  (Alternatyvus žodis: cafeteria).  Ikonėlė turbūt tiks kaip
> restorano, šaukštas ir šakutė.

O cafeteria jau siūlomas (nuo kovo vidurio):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/cafeteria ir netgi
mini exUSSR. Kadangi wikipedijoj canteen nukreipta į cafeteria, tai
amenity=cafeteria ko gero būtų geriausias sprendimas. Prieš rašydamas
laišką wiki.osm patikrinau tik canteen, nes cafeteria man kažkaip
neatėjo į galvą, mea culpa.

Klausimas, kaip reikėtų parodyti entuziazmą dėl šito pasiūlymo. Ir ar
galime jau dabar pulti taip žymėti.

--
Aidas Kasparas