[Talk-lt] POI: Valgykla

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Wed May 19 11:11:12 UTC 2010

On Wed, May 19, 2010 at 01:47:42PM +0300, Aidas Kasparas wrote:

> O cafeteria jau siūlomas (nuo kovo vidurio):
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/cafeteria ir netgi
> mini exUSSR. Kadangi wikipedijoj canteen nukreipta į cafeteria, tai
> amenity=cafeteria ko gero būtų geriausias sprendimas. Prieš rašydamas
> laišką wiki.osm patikrinau tik canteen, nes cafeteria man kažkaip
> neatėjo į galvą, mea culpa.
>
> Klausimas, kaip reikėtų parodyti entuziazmą dėl šito pasiūlymo. Ir ar
> galime jau dabar pulti taip žymėti.

Na, net Map Features puslapy rašo "OpenStreetMap does not have any
content restrictions on tags that can be assigned to OSM-Elements
(Nodes Node, Ways Way or Relations Relation). You can use any tags you
like as long as the values are verifiable."  Taigi, manau, reikia
tiesiog imti ir naudoti tą tagą.  Jei proposalas bus atmestas, reikės
pertaginti.  Proposalo priešininkai tada turėtų pasiūlyti prasmingą
alternatyvą.

Albertas