[Talk-lt] INSTRUKCIJA: Pririsimas, metacarta ir t.t. Sekmingu bandymu rezultatu aprasymas

Aurelijus aurelijus.pitrenas at gmail.com
Fri Nov 5 11:40:48 UTC 2010

Pradinis failas 11,8MB. O geotifas 630MB. Zinoma ir konvertavimas uzima
nemazai laiko, galima drasiai eit parukyt :)
O vat pririsinejant pacio Skuodo miesto plana- jis sveria 5,1MB
priristas geotifas 5,3MB. Cia kazkas man lb keisto gaunasi, ir bandziau
junginet suspaudimus kitokius ir pan, vikstiek geriausia kas pavyko
630MB, o kartais ir virs 700MB.