[Talk-lt] LVEE konfa Gardine

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Mon Nov 15 13:46:35 UTC 2010

On Mon, Nov 15, 2010 at 03:16:38PM +0200, ieskok at ramuno.lt wrote:
> panašiai kaip baltarusiai?
> http://blog.latlon.org/2010/06/20/obzor-za-tretyu-iyunskuyu-nedelyu-belarus/

Beje, nenorėtumėt su jais asmeniškai susipažint, apie advanced OSM
topikus pabazarint prie alaus ir šašlo?  Varom vasarą į konfą prie
Gardino.  Aš buvau šiais metais, parašiau blog postą apie tai:
http://alga42.livejournal.com/9181.html

Beje, Котяра yra antras iš dešinės toj foto, su katinu ant juodos
maikės.

Reiks pasirūpint Baltarusijos viza, bet ją bet kokia turizmo agentūra
per savaitę už kažkur 100 Lt suorganizuoja.  Pranešėjams konfa visai
nemokama, dalyviams reik susimest po kažkur 150 Lt už nakvynę ir
maitinimą trim dienom.

Albertas