[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Nov 27 16:55:07 UTC 2010

On 2010.11.27 13:31, Tomas Straupis wrote:

>   Man kažkaip artimesnis būtų dalykas, kad parkingas - tai vieta
> pažymėta atitinkamu kelio ženklu.

Svarstytinas variantas.

> Priešingu atveju kur yra riba tarp
> stovėjimo aikštelės ir tiesiog „ploto“? Jei aš nuvažiavęs į mišką
> pastoviai toje pačioje vietoje pastatau mašiną, ar tai jau „P“? Ar
> vieta, kur stovi šeimininkų ir svečių mašinos kokioje nors privačioje
> kaimo sodyboje yra „P“?

O alternatyvaus varianto ribas bandykime apibrėžti. Vienas iš variantu:
Stovėjimo aikštelė tai vieta, kurią šios vietos savininkas skyrė
automobilio(-ų) stovėjimui ir šiai paskirčiai vieta yra naudojama
ženkliai daugiau, nei kitoms paskirtims. Stovėjimo sąlygas nustato
savininkas. Pažymėjimas kelio ženklais ar horizontaliu ženklinimu nėra
būtinas. Stovėjimo aikštele nėra vieta, kur bet kokio automobilio
stovėjimas yra draudžiamas (nors jie ten ir statomi).

Galim vartyti kaip nori, bet daugiabučių kiemuose net tarybiniais
laikais buvo projektuojami ne tik privažiavimai iki laiptinių, bet ir
vietos, kur automobiliai stovės. Ne dėl didelio eismo gi kiemai vietomis
išplatinti.

Dėl aikštelės miške. Jei miškas tavo, ir dar jei tu ten ėmeisi kokių
nors veiksmų, kad būtų geriau stovėti (išrovei krūmą, nušienavai žolę,
papylei skaldos) -- kodėl gi ne? Arba, jei kas nors kitas tai padarė.

Dėl kaimo sodybų. Jei tu turėjai galvoje gyvenančius iš svečių priėmimo
kaime, tai pas didžiąją daugumą jų bus vietos pažymėtos daugiau ar
mažiau legaliais „P“ ženklais. Bent jau kiek aš buvau tokiose vietose. O
jei kalba apie šiaip ūkininką, kuris automobilius tik viename kiemo gale
stato, tai viskas nuo žymėjimo detalumo priklauso. Jei tik tvorą apvedėm
ir landuse=farmyard uždėjom, tai P nereikia. O jei kiekvieną medelį
sužymėjome ir akivaizdžiai matosi, kur baigiasi stovėjimui skirta vieta
ir prasideda pievutė vaikams žaisti, tai nematau problemos, jei bus
pažymėta kaip parking. Tik, žinoma, su nurodymu, kad tai access=private.

> [...]
> netampa parkingu vien nuo to, kad ten dažnai statomos mašinos. Nors
> sutinku, kad skirtumas ir nėra labai aiškus.
>
>   Atsakant į Dirbam pastabą. Aš nesiūlau trinti duomenų todėl, kad
> kažkas nepatenkintas, kad pateikiama realybė. Aš siūlau keisti
> NETEISINGUS duomenis. Ta vieta nėra parkingas, nebūdamas namo
> gyventoju tu NIEKAIP mašinos ten nepastatysi (nei už pinigus, nei
> būdamas QQQ parduotuvės pirkėju).
>
> P.S. Pamąstymui, jei mes šitą paminėtą kiemą paliekame kaip „P“,
> pagalvokite, kaip atrodys Vilniaus žemėlapis VISUS kiemus sužymėjus

Bent jau mapnik'as su ryškia P raide piešia tik tas aikšteles, kurios
neturi access arba turi access=public. Jei uždėta kas nors kito, tai
aikštelė kur kas mažiau krenta į akis. Aš aikštelę prie savo darbovietės
pažymėjau su access=destination.
http://openmap.lt/?zoom=17&lat=54.91836&lon=23.95363&layers=B0T
Atkreipkite dėmesį, kad ji (esanti prie Partizanų ✕ Birželio 23-osios)
skiriasi nuo pažymėtos prie McDonald's'o (kiek į šiaurę). Tai gal nebūtų
jau labai didelės tragedijos, jei visas kas sužymėtų. Juolab, kad jei
prie to pačio sužymėtų ir visus takelius, kuriais per dieną trys katės
prabėga, tai šiaip ar taip margumynas gautųsi.

--
Aidas Kasparas