[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Nov 27 17:48:42 UTC 2010

On 2010.11.27 11:09, Tomas Straupis wrote:
> 2010-11-27 saimhe:

>   Bent jau Garmino žemėlapiai rodys/ras ir tuos objektus, kurie
> pažymėti ne taškais, o sritimis (nes naudojamas raktas
> --add-pois-to-areas). Taigi pakeitimas nėra taikomas konkretiems
> žemėlapiams.
>
>   Čia kalba apie tai, kad reikia išimti žymę amenity=parking ir
> kažkaip visgi pažymėti tą plotą, t.y. tegul matosi, kad ten yra
> kažkokia „aikštelė“, bet nereikia rodyti, kad tai yra viešo naudojimo
> stovėjimo aikštelė, nes ji tokia NĖRA ir pagaliau ženklo „P“ ten gi
> nėra.

Aš Garmino nenaudoju. Bet va ką suradau jūsų mkgmap'e:
mkgmap-r1733/resources/styles/default/polygons:

# Each line is a rule, of the generalised format:
#  OSM_tag(s)_to_match  [Garmin_type_code resolution]
<...>
parking=underground | parking=multi-storey [0x06 resolution 21]
amenity=parking | parking=surface [0x05 resolution 21]
<...>
# squares and plazas
highway=pedestrian & area=yes [0x17 resolution 20]
# other highways that have area=yes set must be parking lots
highway=* & area=yes [0x05 resolution 21]

Taigi, jeigu yra taip, kaip man atrodo, tai amenity=parking nuėmus, o
highway ir area=yes palikus, rezultatas bus tas pats, kaip nieko
nepadarius. Kas naudojate, būkit malonūs, patikrinkite.

Todėl, jei jums trukdo tie visi nepasiekiami parkingai, pridėkite
sąlygas, kad parkingai yra tik jei nėra access, arba access=public. Ir
gyvenam taikiai.

--
Aidas Kasparas