[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Nov 27 18:17:51 UTC 2010

2010 m. lapkritis 27 d. 19:48, Aidas Kasparas rašė:
> # other highways that have area=yes set must be parking lots
> highway=* & area=yes [0x05 resolution 21]
>
> Taigi, jeigu yra taip, kaip man atrodo, tai amenity=parking nuėmus, o
> highway ir area=yes palikus, rezultatas bus tas pats, kaip nieko
> nepadarius. Kas naudojate, būkit malonūs, patikrinkite.

  Fonas tokios srities (area) bus kaip ir stovėjimo aikštelės. Bet
mkgmap'as neprideda stovėjimo aikštelės POI (nežinau, kas valdo taškų
pridėjimą į sritis). O būtent POI yra Garmino paieškoje. Taip kad
viskas gerai Garmino atžvilgiu gaunasi.

  Mapniko atžvilgiu uždėjus parkingui access=private „P“ raidelė tik
šiek tiek išblykšta... ir atrodo lyg būtų tas pats „P“.

--
Tomas Straupis