[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Mon Nov 29 17:53:15 UTC 2010

On 2010.11.29 18:45, Tomas Straupis wrote:

>   Kaip suprantu, galutinis variantas - „P“ žymėti tai, kas atitinka
> bent vieną iš šių taisyklių:
>   1. Pažymėta ženklu „P“.
>   2. Viešai prieinama stovėjimo aikštelė.
>   (Kiemai NEŽYMIMI, kaip stovėjimo aikštelės, net jei yra vertikalus
> žymėjimas ar gyventojai susirašė mašinų numerius ant žemės/lentelių,
> nebent ten būtų ženklas „P“).
>
>   Pirmame laiške minėtas kiemas (ir analogiški) būtų keičiami iš
> amenity=parking į „išplėstinį“ highway=service, area=yes.
>
>   Visiems taip tinka?

Tomai,

o kokias siūlytum taisykles aikštelėms, kurios:
1) yra rezervuotos klientams ir yra apie tai ženklai;
2) yra už ženklo „[automobilių] eismas draudžiamas“ (t.y. pagal
taisykles leidžiama įvažiuoti tik ten važiuojančiam transportui), tačiau
nėra kitų techninių priemonių, ribojančių įvažiavimą
3) jei aikštelės yra komercinio ar pramoninio objekto teritorijoje, į
kurią patekimas yra ribojamas techninėmis priemonėmis (vartai,
šlagbaumai, apsauga) [man tenka tokiuose būti]
4) ko dar siūlytum nežymėti kiemuose ir uždarose teritorijose?

--
Aidas Kasparas