[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Nov 29 18:00:28 UTC 2010

2010 m. lapkritis 29 d. 19:53, Aidas Kasparas rašė:
> 1) yra rezervuotos klientams ir yra apie tai ženklai;
  Jei ženklas „P“ yra su lentele „tik klientams“, tai žymim
amenityparking su accessprivate.

> 2) yra už ženklo „[automobilių] eismas draudžiamas“ (t.y. pagal
> taisykles leidžiama įvažiuoti tik ten važiuojančiam transportui), tačiau
> nėra kitų techninių priemonių, ribojančių įvažiavimą
  Vėlgi, jei yra ženklas „P“ - amenityparking access...restricted ar pan.

> 3) jei aikštelės yra komercinio ar pramoninio objekto teritorijoje, į
> kurią patekimas yra ribojamas techninėmis priemonėmis (vartai,
> šlagbaumai, apsauga) [man tenka tokiuose būti]
  Kaip ir 2.

> 4) ko dar siūlytum nežymėti kiemuose ir uždarose teritorijose?
  Nerašyti, kur yra raktas nuo buto, kur paslėpti pinigai :)

  Žodžiu nesvarbu, privažiavimas atviras ar apribotas, bet stovėjimo
aikštelė tik ten, kur ji taip ir pažymėta ženklu.
  Privažiavimo apribojimas tiek „P“, tiek ir highwayservice areayes
atveju eina į žymę access*.

--
Tomas Straupis