[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Tue Nov 30 11:25:02 UTC 2010

On 2010.11.29 20:00, Tomas Straupis wrote:
>   Žodžiu nesvarbu, privažiavimas atviras ar apribotas, bet stovėjimo
> aikštelė tik ten, kur ji taip ir pažymėta ženklu.
>   Privažiavimo apribojimas tiek „P“, tiek ir highwayservice areayes
> atveju eina į žymę access*.

Tomai,

Pagal tavo kriterijus, čia:

http://openmap.lt/?zoom=18&lat=54.92278&lon=23.96316&layers=B0T

aikštelę reikia naikinti. Nes viso labo išbraižytos linijos ant asfalto,
yra keli stulpeliai su neįgaliojo ženklu, o prie įvažiavimų tik ženklai,
sakantys, kad čia negalima stovėti per naktį (kad sniegą išeitų valyti)

Jei gerai prisimenu, tai ženklo „P“ nėra ir šioje vietoje:

http://openmap.lt/?zoom=18&lat=54.89945&lon=23.96552&layers=B0T
Gal tik neįgaliųjų vietose su papildoma lentele.

Tačiau jei jau tokias naikinti, o palikti tas, kur „P“ pastatytas dėl
trijų-keturių vietų, tai gausis absurdas. Todėl manau, kad horizontalus
ženklinimas (stovėjimo vietų ribos) turėtų būti pakankamas kriterijus
stovėjimo aikštelės žymėjimui.

Dabar dėl aikštelių namų kiemuose. Mišrioje gyvenamojoje-komercinėje
teritorijoje ir gyvenamojoje netoli (iki 100-300m) didelių traukos taškų
(prekybos centrų, sporto aikštynų, aukštųjų mokyklų, etc) gal ir galima
žymėti kaip servise. Bet tik kol navigacijos programos ir žemėlapių
generatoriai išmoks atskirti visiems skirtas ir vietinių gyventojų
poreikiams skirtas aikšteles. Išimtinai gyvenamojoje teritorijoje, kur
miesto svečiui užsukti nėra visai jokios prasmės, aš nematau priežasties
nežymėti P. Nes jei jau tą vietą užims, tai užims kaimynas iš gretimo
namo. Arba jo svečias. Kuris bet kuriuo atveju ten kažkur parkuotųsi.

--
Aidas Kasparas