[Talk-lt] Stovėjimo aikštelės

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tue Nov 30 16:09:45 UTC 2010

2010 m. lapkritis 30 d. 13:25, Aidas Kasparas rašė:
> Pagal tavo kriterijus, čia:
> http://openmap.lt/?zoom=18&lat=54.92278&lon=23.96316&layers=B0T
> aikštelę reikia naikinti. Nes viso labo išbraižytos linijos ant asfalto,
> yra keli stulpeliai su neįgaliojo ženklu, o prie įvažiavimų tik ženklai,
> sakantys, kad čia negalima stovėti per naktį (kad sniegą išeitų valyti)
> <...>

  Taip, tu teisus. Galima tada ankstesnį apibrėžimą plėsti, įskaitant
tiek vertikalųjį, tiek ir horizontalųjį „P“ žymėjimą.

> [...]
> teritorijoje ir gyvenamojoje netoli (iki 100-300m) didelių traukos taškų
> (prekybos centrų, sporto aikštynų, aukštųjų mokyklų, etc) gal ir galima
> žymėti kaip servise. Bet tik kol navigacijos programos ir žemėlapių
> generatoriai išmoks atskirti visiems skirtas ir vietinių gyventojų
> poreikiams skirtas aikšteles. Išimtinai gyvenamojoje teritorijoje, kur
> miesto svečiui užsukti nėra visai jokios prasmės, aš nematau priežasties
> nežymėti P. Nes jei jau tą vietą užims, tai užims kaimynas iš gretimo
> namo. Arba jo svečias. Kuris bet kuriuo atveju ten kažkur parkuotųsi.

  Na negerai, kad nelieka jokio aiškaus kriterijaus... Nes tada galima
apskritai imti gatvę, kurioje statomos mašinos ir kas 10 metrų po „P“
įkalti... :-) Jei nebus aiškaus kriterijaus, tai kiekvienas žymės
taip, kaip nori...

P.S. Dėl navigacijos (bent jau Garmin) tai čia mažiausia bėda.
Mkgmapas leidžia labai lanksčiai sąlygas nurodyti. Taigi ten galima
padaryti, kad neviešas „P“ neitų į žemėlapį.

--
Tomas Straupis