[Talk-lt] WMS. Valstybinės reikšmės kelių žemėlapis - galima naudoti nekomerciniams tikslams

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Fri Sep 17 07:11:48 UTC 2010

On 2010.09.15 21:15, Dirbam Osm wrote:
> Sveiki,
> Man tai paskaicius ta ju sutarti kazkaip nelabai inspiruoja naudoti osm'ui.
> Daug neaiskumu. Pavyzdziui, kopijuoti negalima, licenzijos keisti
> negalima ir t.t.
> Gerai butu koki rastuka gauti is ju, kad is tikro leidzia..

Šiaip jau šiuo metu vykdomos Europos Sąjungos Online konsultacijos
viešojo sektoriaus informacijos gavimo ir pernaudojimo klausimu.

http://ec.europa.eu/yourvoice/ipm/forms/dispatch?form=psidirective2010

Gal verta ten juos užversti mintimis, jog reikia atvirumo reikalavimų
licenzijoms, pagal kurias šita vieša informacija bus duodama visuomenei.
Nes priešingu atveju informacijos turėtojai gali „truktelėti antklodę“ į
priešingą pusę -- jei atiduosim bet kokiam naudojimui, iš ko
finansuosime tos informacijos rinkimą.

[Apie apklausą sužinojau iš IVPK naujienų]