[Talk-lt] Pamastymai del administrative ribu

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu Apr 7 06:10:22 UTC 2011

On 2011.04.07 01:18, Mykolas Okulič-Kazarinas wrote:

> O aš mačiau. Pavyzdžiui, keliu A4 artėju prie Druskininkų
> ir, dar miškuose, matau mėlyną ženklą:
> „Druskininkų savivaldybė“
> Nors aplinkui miškas, ir nesimato jokios savivaldybės.
> Galėtume Seimui pasiūlyti nustoti teritorijas vadinti jų viešojo
> administravimo institucijomis. Tik prieš tai reikia sutarti kokie
> pavadinimai tiktų.

Mykolai,

Aš turėjau galvoje ženklus su „Kaunas“ + „savivaldybė“. Taip pat kitus
didžiuosius miestus, kurių savivaldybės nepatenka į juos supančių
[ex]rajonų savivaldybes. Tiek Druskininkų savivaldybę, tiek Elektrėnų
savivaldybę kelio ženkluose aš irgi esu matęs. Gal ne visiškai tiksliai
suformulavau savo mintį ankstesniame laiške.

Dėl pasiūlymo Seimui. Sutinku, kad [kol kas] rajonų vadinimai
savivaldybėmis rėžia ausį. Tačiau, kad tai yra neteisinga, aš įrodyti
negalėčiau. Gal mes tiesiog neįpratę prie to.

> O ką manote dėl teritorijų, kurios turi pavadinimus, bet neturi formalių ribų?
> Pavyzdžiui, Dzūkija, Suvalkija ir kt.
> arba miestų rajonai, turintys pavadinimą, bet neturintys seniūnijos -
> Užupis ir kt.

Žymėti galima viską :-) Ir, tarkime, Kauno mikrorajonai yra sužymėti.
Tačiau, kad jų pavadinimai sulenda į adresus tai man smarkiai nepatinka.
Todėl žymėjimui reikėtų varianto, kad ir vilkas būtų sotus, ir avis sveika.

--
Aidas Kasparas