[Talk-lt] Mapnik

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Apr 15 12:26:07 UTC 2011

2011 m. balandis 15 d. 15:00, Ramas rašė:
> o paprasčiausias rsync netinka?

  Na, labai didelio skirtumo nėra, kokiu būdu sugeneruotos kaladėlės
būtų perduodamos iš „generatoriaus“ kompo į viešai prieinamąjį...
rsync, scp, sftp, su/be archyvavimo (srauto sumažinimui) ir pan...

> openmap.lt palaiko visas geras iniciatyvas ir gali priglausti "nesunkius"
> dalykus. Tik dar nesupratau, iš kur toks didelis "Lietuvos osm" poreikis?

  Nėra „didelio/dabartuojpatlabaireikia“ poreikio :-)

  Tiesiog jau senokai buvo užsimenama (bent jau per „gyvus“
susibėgimus), kad būtų galima pateikti kažkokius savo specifinius
nekomercinius taikymus. Juk ir tas pats turizmo žemėlapis buvo
aptarinėjamas jau virš metų (ir su TINP tai tikrai nesusiję). T.y.
buvo norėta žemėlapio, kuris padėtų geriau rasti poilsiui reikalingus
dalykus: poilsiavietes, istorinius objektus, parkus, dviračių/pėsčiųjų
kelius/maršrutus ir pan. Žodžiu visos trys man žinomos layer
kategorijos:
  1. Pilnas žemėlapis (nepermatomas, alia dabartinis mapnik,
osmarender sluoksniai)
  2. Papildomas sluoksnis (kaip dabar yra visuomeninis transportas,
beje šitoje vietoje neblogai atrodė opvn žemėlapio fonas - pilkas -
būtų visai neblogai tokį sau - Lietuvai susigeneruoti)
  3. Taškai (pvz. spusteli varnelę - atsiranda kokie piliakalniai,
kempingai, kaimo turizmas ir pan. Nes dabar tokius taškus rasi tik
tada, jei padidinsi žemėlapį ten, kur jie yra, o tam reikia IŠ ANKSTO
žinoti, kur jie yra).

  O kas yra „nesunkus“? CPU prasme, pralaidumo in/out prasme, disko
talpos prasme.

P.S. Šiaip prieš metus ar daugiau (dar iki openmap.lt išviešinimo)
buvo mąstoma apie kompo nupirkimą, jo pastatymą kuriame nors
universitete hostinimui (kažkaip buvo viliamasi, kad universitetai
neturėtų būti labai priešiškai nusiteikę tokiam litneto naudojimui).

P.P.S. Kalba tik apie Lietuvos teritorijos įvairius žemėlapius.

--
Tomas Straupis