[Talk-lt] Mapnik

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sun Apr 17 12:41:45 UTC 2011

2011 m. balandis 17 d. 14:13, saimhe rašė:
>  Labai nepatogus atsidariusio aprašymo uždarymas. Visi įpratinti
> prie "X" dešiniajame viršutiniame kampe (va ir maps.lt šitą idėją naudoja).

  Eee... kad aš nelabai web developeris (per googlą developinti labai
daug laiko užima), tai... Vat Aidas daug kodo pakeitimų padarė/parodė
(bandysiu sumerginti su mano variantu), gal jis ir šitokį stebuklą
moka padaryti? :-)

  Beje, kad jau pradėjo rinktis kažkokie kodo gabalai... Gal kur nors
juos į bendrą viešą vietą sukrauti? Gal kokiam akl.lt yra svn'as?
Kažkaip nesinori lįsti nei į svn.openstreetmap, nei į kokius te
gitorijosus ar launchpadus...

--
Tomas Straupis