[Talk-lt] Noriu pasitarti dėl žemėlapio redagavimo

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Apr 20 15:56:06 UTC 2011

2011 m. balandis 20 d. 17:07, Mykolas Okulič-Kazarinas rašė:
> Beredaguojant OSM man kilo šiokių tokių klausimų.
> Naudoju Potlach P2, kurį gaunu OSM kortelėje „Keisti“.
  Aš šiaip senokai mečiau potlačą, nes labai jau nemėgstu flašinių
programų, plius tu visada priklausomas (bent jau anksčiau būdavai) nuo
pastovaus internetinio ryšio... Dingo ryšys - dingo darbas... Plius
funkcionalumu žiauriai atsilieka nuo JOSM'o.
  Tai aš pabandysiu atsakyti, o, jei atsiras potlatčo ekspertų, tegul
jie mane pataiso.

> Kaip pažymėti bažnyčią?
  Panašu, kad potlatče reikia pažymėti stačiakampį, spausti „advanced“
režimą ir tada pagal osm wikio nuostatas dėti visas reikiamas žymas
(angl. „tag“).

> Gal kas nors galite korektiškai sutvarkyti Ratnyčios Šv. apaštalo
> Baltramiejaus bažnyčią?
> http://www.openstreetmap.org/?lat=54.000059&lon=24.01818&zoom=18
  Kol kas paliksiu, kad būtų kaip pavyzdys kitiems, kurie bandys su
potlaču padėti.

> Kažkur dingo miškai į pietus nuo Ratnyčios.
  Piečiau Druskininkų buvo tokia bėda prieš mėnesį-du, kad ten buvo
didžiuliai miškai užpaišyti du kartus (persidengiantys) ir visi labai
dideli, multipoligonai, su savomis skirtingomis vidinėmis iškirptėmis
ir pan. ir pan. Tai aš šitą bėdą bandžiau spręsti, bet labai gali
būti, kad kažkokie plotai liko nepadengti miško.
  Reikėtų paimti artimiausią mišką ir jį „pritempti“ (kuriant naujus taškus).

> Ar tarpusavyje besiribojantys miškai turi būti pažymėti viena kreive?
  O kas yra „besiribojantys miškai“? Čia šneka apie miškus, kurių mes
žinome pavadinimus? Tada taip, keli uždari vektoriai turės bendrų
briaunų (aš be reikalo nepulčiau visko skaidyti į vektorius ir
apjunginėti miškų išorinio perimetro relationais).

> Pažymėjau Ratnyčios ir Ratnyčėlės upelius. Labai grubiai, netiksliai.
> Manau, kad geriau taip, negu niekaip. (Gal yra kitų nuomonių?)
  Aš asmeniškai pritarčiau. Kiek ŠIUO METU turime duomenų - tiek.
Turėsime daugiau duomenų - patikslinsime.

> Manau, kad reikėtų daugiau bendrauti su turistais.
  Konkrečiau su kuo? Aš karts nuo karto per kolegas VUŽK nariais šiek
tiek info gaunu... Pagal tai ir buvo šnekėta, kad reikia vietos, kur
turistai, žygeiviai ir pan. galėtų įkelti savo turimus pėdsakus, pagal
kuriuos mes galėtume paišyti ar tikslinti objektus.

--
Tomas Straupis